Предметни наставници
no imageдр Звездан Савић
редовни професор

канцеларија број 103
no imageдр Никола Стојановић
доцент

канцеларија број 103
Циљ:
Упознавање студената са основним формама физичког вежбања и њиховим развојем током векова. Да студенте кроз предавања, вежбе, семинарски рад и консултације упозна са најважнијим законитостима на којима је био базиран развој физичког вежбања, као и средства и методе који су се појавили у различитим периодима развоја људског друштва, и били зависни од одређених економских и друштвених односа. Један од основних циљева наставе Историје физичке културе је формирање рационалног историјског мишљења, усвајање нових и проширивање дотадашњих знања из Историје физичке културе код студената.

Исход:
Студенти су стекли знања ради опште културе, професионалне едукације и развијање критичке свести. Стечена знања из Историје физичке културе послужиће им за успешно савладавање осталих програмских испита на факултету, да им омогуће операционализују знања у пракси, али и да подстакну истраживачки однос према теорији и пракси Историје физичке културе.

 

 

 

 

 

04.05.2020.

НАСТАВНИ МАТЕРИЈАЛИ ЗА МЕСЕЦ МАЈ

Нове Олимпијске игре

Српски олимпизам

Соколско

Соколски покрет у Чешкој

linija

НАСТАВНИ МАТЕРИЈАЛ


 

 ПРИМЕРИ ИНТЕРАКТИВНЕ НАСТАВЕ

ПРЕДЛОГ ТЕМА ЗА СЕМИНАРСКЕ РЕДОВЕ

linija

19.2.2020.

Спискови студената по групама за извођење наставе у школској 2019/2020

linija

 

FaLang translation system by Faboba

Контакт

Факултет спорта и физичког васпитања
Чарнојевића 10а, 18000 Ниш

тел. +381 18 510-900
        +381 18 511-940
        +381 18 511-941

фах +381 18 242-482
   
e-mail: info@fsfv.ni.ac.rs

ж.р. 840-1782666-31

AR 200x200
FIS 2019 logo footer
Наш факултет на друштвеним мрежама:
fb buttontw buttong buttonyt button
  • Yabancı Forex Siteleri youwin giriş 1xbet giriş 1xbet casino siteleri mobil ödeme ile bahis bedava bonus kumar siteleri casino siteleri online casino siteleri rulet siteleri bonus veren siteler mobil ödeme ile bahis canlı casino kazandıran slot oyunları